سیستم هایی هستند که وظیفه مدیریت تماس های ورودی و خروجی یک مجموعه رو بر عهده دارند.از مهمترین و معمول ترین کاربردهای این سیستم ها اشتراک گذاری سرخط یا سر شماره های تلفن شهری بین پرسنل مجموعه هست مزیت جانبی که استفاده از مرکز تلفن دارد امکان ارتباط داخلی ها با یکدیگر بدون استفاده از خطوط یا اصطلاحا بوق شهری است.به عبارت دیگر پرسنل شما با شما و یا با یکدیگر میتوانند بدون هزینه و نامحدود مکالمه کنند
دیگر امکانات جانبی مرکز تلفن
BLF: امکان مشاهده وضعیت بیکاری یا اشغالی خطوط بر روی گوشی ها CALL FORWARD: امکان انتقال خودکار تماس های یک شماره داخلی به مقصد یا شماره های خاص ،این مورد برای زمان هایی که پرسنل در محل کار خود حضور ندارند کاربرد دارد CALL TRANSFER
امکان انتخاب انتقال تماس غیر خودکار یا دستی به دو صورت : 1-بلادرنگ Blind transfer 2-مشروط به نظر مخاطب Attended CALL PICKUP امکان پاسخگویی موقت به تماس های سایر داخلی ها ، امکان برداشتن گوشی و پاسخگویی سایر داخلی ها از طریق نزدیکترین گوشی در دسترس Follow me: امکان تعریف چند شماره ای برای پرسنلی که زیاد تغییر مکان میدهند و ایجاد ترتیب برای شماره گیری آنها و نهایتا ایجاد ارتباط با فرد مورد نظر RING GROUP: امکان تعریفRING GROUP های تو در تو در زمان عدم پاسخگویی یک گروه شماره CONFERENCE: امکان برقراری اتاق مجازی کنفرانس صوتی بین شماره های شهری و داخلی ها CALL BACK: با استفاده از این ویژگی میتوان هزینه آغاز تماس گوشی های همراه متعلق به یک سازمان را حذف و مدیریت بهتری در هزینه های تماس این حوزه داشت IVR: امکان تعریف سیستم پاسخگویی خودکار ساده و تو در تو (تلفن گویا) CDR یا ضبط تماس ها و ثبت تاریخچه تماسهاcaller id Caller ID Bloking: امکان تعریف شماره های خاص به منظور عدم دریافت آنها phone book: امکان تعریف دفترچه تلفن در مرکز تلفن(برای ذکر نام صاحبان داخلی ها بر روی گوشی مخاطب به جای caler id) Time Rule: امکان تعریف بازه های زمانی متفاوت و جداگانه برای پاسخگویی هر شماره سر خط
در زیر میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وبسایت روی گزینه "ثبتنام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبتنام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
روش های ارسال کالا به چه صورتی هست؟
برای ارسال کالا دو روش وجود دارد روش اول پست پیشتاز که هزینه ارسال کالا هنگام تسویه حساب محاسبه و پرداخت می شود روش دوم تیپاکس که هزینه ارسال آن در هنگام تحویل درب منزل پرداخت می شود.
روش ارسال کالا در حالت پیک موتوری چگونه می باشد؟
اگر مشتری ساکن شهر اصفهان باشد گزینه پیک موتوری برای آن فعال می شود و هزینه پس کرایه می باشد (کرایه در مقصد) اما اگر خارج از محدوده اصفهان باشد گزینه های پست و تیپاکس فعال می شوند
چه مدت زمان می برد تا کالا به دست من برسد؟
زمان ارسال به بعد مسافت بستگی دارد البته حالت تیپاکس سریع تر هست اما هزینه آن تقریبا دو برابر بیشتر از پست پیشتاز می باشد.
آیا میتوانم برای فرد دیگری خرید کنم و سفارش به او تحویل داده شود؟
بله امکان پذیر هست فقط در هنگام تسویه حساب تیک گزینه «حمل و نقل به یک آدرس متفاوت» را بزنید و آدرس دلخواهی که میخواهید کالا برای آن ارسال شود را وارد کنید.
چطور میتوانم به فروشگاه شما اعتماد کنم؟
فروشگاه شبکه پرداز دارای نماد ساماندهی، اینماد، و مجوز کشوری کسب و کار مجازی می باشد که می توانید آن ها را در پایین صفحه فروشگاه مشاهده نمائید.
بعد از خرید چگونه می توانم کلیه سفارشاتم رو ببینم؟
بعد از خرید فورا برای شما پیامکی ارسال می شود که شامل وضعیت خرید، نوع کالا و شماره تراکنش می باشد همچنین از منو بالا حساب کاربری-سفارش ها می توانید کلیه سفارشات خود را ملاحظه کنید و از وضعیت آن ها با خبر شوید.
آیا کالاهای موجود در فروشگاه اصلی و برند هستند؟
بله تمامی کالاهایی که از طریق فروشگاه شبکه پرداز ارائه می شود اصل هستند و از مرجع های اصلی دریافت می شوند.
چطور میتوانم کالای معیوب را عودت دهم؟
با مراجعه به مراکز گارانتی (درج شده بر روی کالا) و نظر کارشناسان این امر امکان پذیر می باشد.
میتوانم از سایت شما به صورت عمده و با قیمت همکار خرید کنم؟
بله با شماره های درج شده کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
سفارشات را به چه شهرهایی ارسال میکنید؟
ارسال به به کلیه شهر های ایران امکان پذیر می باشد.
آیا امکان کنسل کردن سفارش ثبت شده وجود دارد؟
در صورتی که قبل ارسال کالا توسط همکاران ما تلفنی اطلاع بدهید، امکان پذیر می باشد.
آیا کالاهای خریداری شده دارای مهلت تست هستند؟
برای کالاهایی که دارای گارانتی می باشند امکان پذیر نمی باشد و اگر کالا معیوب بود باید به دفاتر خدمات گارانتی درج شده روی کالا مراجعه کنید اما برای کالاهای بدون گارانتی امکان پذیر می باشد.