خواهشمند است جهت استفاده هرچه بهتر از این دستگاه، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید:

۱- از پلمپ‌ بودن دستگاه خریداری ‌شده مطمئن باشید.
۲- مدت زمان گارانتی سیستم‌های نظارت تصویری Hikvision، ۲۴ ماه می‌باشد.
۳- تجهیزات جانبی از قبیل آداپتور، کابل PoE و پایه‎های نگهدارنده شامل ضمانت‌نامه نمی‌شوند.
۴- شرکت پارس ارتباط افزار هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات ذخیره‌شده بر روی هارددیسک‌ها ندارد.
۵- تمامی هزینه‌های ارسال کالا به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس بر عهده مشتری است.

توجه:
* تجهیزات نظارت تصویری به ویژه در شرایطی که دوربین‌ها در محیط‌های بیرونی نصب می شوند، حساسیت بالایی نسبت به جریان القایی و شوک‌های الکتریکی دارند. جریان القایی علاوه بر ایجاد نویز، کاهش سطح کیفی تصاویر و ایجاد اختلال در مانیتورینگ، یکی از عوامل شایع برای خرابی پورت‌های ورودی و خروجی و مدار ضبط تصاویر ‌می باشد.
لذا استفاده از کابل ارت در تجهیزات نظارت تصویری Hikvision بمنظور به حداقل رساندن شرایط فوق الزامی است.
(بمنظور آگاهی از چگونگی نصب و استفاده از سیم ارت به بخش پشتیبانی سایت مراجعه نمایید)
* تغذیه الکتریکی دوربین توسط آداپتورهای غیر استاندارد و متفرقه، در کوتاه یا دراز مدت موجب بروز اثرات مخرب بر روی دوربین ها و سیستم های ضبط تصاویر می‌شوند.
* کابل‌های انتقال تصویر (HDMI) نامرغوب و غیر استاندارد علاوه بر افت شدید کیفیت تصاویر می‌توانند باعث ایجاد صدمات الکتریکی بر روی پورت‌ها و حتی مدارهای الکترونیکی دستگاه ضبط تصاویر بشوند.
* پیش از اتصال کابل های انتقال تصویر به DVR از خاموش بودن دستگاه مطمئن باشید. موارد زیر موجب ابطال گارانتی می‌شوند و دپارتمان خدمات پس از فروش پارس ارتباط هیچ‌گونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاه‌ها نخواهد داشت:

۱- مفقود، مخدوش و یا ناخوانا بودن شماره سريال مندرج روی محصول.
۲- آسیب‌های فیزیکی و الکترونیکی ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه.
۳- استفاده از آداپتورها و کابل‌های انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب.
۴- فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دستکاری مدارهای الکترونیکی دستگاه توسط مراکز غیر مجاز و یا افرادی بجز کارشناسان بخش گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار.
‌۵- اقدام به بروزرسانی و تغییر ثابت‌افزار (Firmware) دستگاه بصورت نادرست و یا استفاده از نسخه‌های نامناسب.
۶- عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارت‌های محیطی نامناسب
(شرایط خارج از دامنه اعلام‌شده توسط سازنده)

و بطور کلی آسيب‌های ناشی از عدم رعايت شرایط صحيح نگهداری. شرکت پارس ارتباط افزار نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات نظارت تصویری HIKVISION در ایران مرکز خدمات: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه سوم، پلاک ۱۲

شرکت پارس ارتباط افزار به عنوان تنها توزیع کننده مورد تائید شرکت QNAP در زمینه دستگاه های NAS Storage در ایران اقدام به ارائه خدمات گارانتی محصولات کیونپ می نماید. تمامی محصولاتی که از کانال توزیع شرکت پارس ارتباط به فروش می رسند؛ دارای شماره سریال ثبت شده در سیستم دپارتمان گارانتی پارس ارتباط می باشند. لازم به ذکر است که تنها کالاهای دارای شماره سریال و برچسب گارانتی، مشمول خدمات گارانتی می گردند. در صورتی که سیستم های ذخیره سازی تحت شبکه (NAS) شرکت کیونپ همراه با هارددیسک های تخصصی پارس ارتباط خریداری شوند، مشمول سه سال گارانتی تعویض هارددیسک خواهند شد. محصولات شرکت کیونپ، به صورت کاملا سالم و بدون هیچ نقص فیزیکی و عملکردی تحویل مشتریان می گردد و گارانتی پارس ارتباط تنها شامل نقص فیزیکی و یا عملکرد سخت افزاری این دستگاه ها می شود. همچنین شرکت پارس ارتباط هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات موجود در دستگاه های ذخیره ساز ندارد و مسئولیت بکاپگیری از اطلاعات ذخیره شده برعهده مالک دستگاه است.

ذخیره سازی های دیتای تحت شبکه (NAS) کیونپ در سه رده کاربری تولید و در بازار ارائه می گردند که به شرح زیر می باشد:

۱- دستگاه های سازمانی یا سری Enterprise که شامل سری مدلهای حرفه ای QNAP می باشد. این دستگاه ها از ۳ سال گارانتی تعمیر و تعویض رایگان برخوردار می باشند؛ همچنین تا مدت ۳ سال پس از پایان دوره گارانتی، مشتریان می توانند با پرداخت هزینه از خدمات پس از فروش پارس ارتباط بهره ببرند.

۲- دستگاه های مناسب مشاغل نه چندان بزرگ یا سری SMB که از قابلیت های اداری مناسبی برخوردار هستند و در عین حال مقرون به صرفه نیز می باشند، دارای ۲ سال گارانتی تعمیر و تعویض رایگان هستند که پس از اتمام این دوره، مشتریان تا ۳ سال بعد می توانند با پرداخت هزینه از سرویس های تعمیرات و خدمات پارس ارتباط استفاده نمایند.

۳- دستگاه های ویژه منازل و دفاتر کوچک یا سری Home/SOHO که قابلیت های ویژه ای را جهت سرگرمی کاربران خانگی ارائه می دهند. این ذخیره سازها دارای ۲ سال گارانتی رایگان تعمیر و تعویض می باشند که این خدمات در صورت پرداخت هزینه جهت انجام سرویس های تعمیرات تا ۳ سال بعد نیز قابل تمدید خواهد بود.

در صورتی که یکی از موارد زیر رخ دهد گارانتی محصول باطل خواهد شد و پارس ارتباط هیچ مسئولیتی در قبال ارائه خدمات رایگان به مشتریان نخواهد داشت:

• اتمام دوره گارانتی محصول.
• کنده یا مخدوش شدن برچسب مربوط به گارانتی محصول.
• گم شدن یا غیر قابل تشخیص بودن برچسب شماره سریال دستگاه.
• تعمیر یا تغییر محصول توسط پرسنل یا مراکز سرویس غیر مجاز.
• نقص های به وجود آمده به دلیل حوادث غیر مترقبه مانند بلایای طبیعی نظیر سیل، صاعقه، زلزله، جنگ، خرابکاری، دزدی و نوسانات جریان برق.

لازم به ذکر است در صورت بروز موارد فوق و قابل تعمیر بودن محصول، اگر مالک دستگاه مایل به پرداخت هزینه تعمیر باشد، پارس ارتباط تمام تلاش خود را جهت رفع عیب دستگاه خواهد نمود.
به دلیل پیچیدگی ساختار دستگاه های NAS، هیچ قسمتی از سخت افزار دستگاه توسط کاربران یا مراکز غیر مجاز قابل تغییر و تعمیر نمی باشد. این کار صرفا باعث باطل شدن گارانتی محصول می گردد. علاوه بر این ،صدمات فیزیکی وارد شده به محصول حین استفاده یا انتقال باعث ابطال گارانتی محصول می گردد.

توصیه اکید ما این است که قبل از ارسال دستگاه خود به دپارتمان گارانتی پارس ارتباط یا صدور مجوز دسترسی از راه دور، حتما از اطلاعات ذخیره شده خود، نسخه پشتیبان (Back Up) تهیه کنید. زیرا در صورت از بین رفتن اطلاعات حین فرآیند تعمیر، پارس ارتباط هیچگونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. پیشنهاد می کنیم که اطلاعات خود را از دسترسی افراد غیر حرفه ای دور نگاه دارید، و سوالات و مشکلات خود در زمینه استفاده از قسمت نرم افزاری دستگاه را با دپارتمان فنی پارس ارتباط مطرح نمایید.
شرکت پارس ارتباط افزار هیچگونه مسئولیتی در زمینه اطلاعات ذخیره شده در هارد درایو های نصب شده نخواهد داشت و در صورت بروز خسارت در اثر از بین رفتن اطلاعات، تمامی مسئولیت و عواقب آن بر عهده مالک دستگاه می باشد. لذا بهتر است قبل از ارسال دستگاه به دپارتمان گارانتی از ذخیره نمودن اطلاعات خود در محل امن دیگری اطمینان حاصل نمایید.

تنها در صورتی که هارددیسکهای نصب شده روی دستگاه از محصولات شرکت پارس ارتباط باشد مشمول سه سال گارانتی تعویض شرکت پارس ارتباط قرار میگیرند.

شرکت پارس ارتباط افزار به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنند گان محصولات MikroTik در بازار ایران، جهت متمایز ساختن خدمات خود و رفاه حال مشتریان اقدام به ارائه سرویس گارانتی MikroTik نموده است. تمامی محصولاتی که از طریق کانال توزیع رسمی پارس ارتباط به فروش رسیده باشند، دارای شماره سریال ثبت شده در سیستم خدمات پس از فروش می باشند؛ لذا پذیرش دستگاه در دپارتمان گارانتی بر مبنای شماره سریال مطابق با لیست پارس ارتباط صورت خواهد پذیرفت.

دستگاه های میکروتیک عرضه شده توسط شرکت پارس ارتباط و نمایندگان مجاز این شرکت، به مدت یک سال از خدمات تعمیر و تعویض رایگان بهره مند خواهند بود و پس از سپری شدن این مدت، در صورت پرداخت هزینه توسط مشتری، تا ۲ سال بعد نیز امکان دریافت خدمات از دپارتمان گارانتی، فراهم خواهد بود.

از مشتریان عزیز خواهش می کنیم پیش از ارسال دستگاه خود به دپارتمان گارانتی، ضمن تماس با واحد فنی و دریافت مشاوره، از معیوب بودن کالا اطمینان حاصل نمایند. خدمات گارانتی پارس ارتباط صرفا شامل مشکلات سخت افزاری و عملکردی محصولات میکروتیک می گردد. از این رو، مشتریان عزیز می توانند پرسش های خود در زمینه در خصوص سیستم عامل RouterOS ، نصب و راه اندازی دستگاه را با کارشناسان فنی پارس ارتباط و یا از طریق انجمن فنی پارس ارتباط به نشانی اینترنتی ( forum.pars-e.com ) مطرح نمایند.

دستگاه هایی که شامل هر یک از موارد زیر باشند، از شرایط گارانتی خارج گشته و امکان دریافت خدمات گارانتی پارس ارتباط را نخواهند داشت. لذا در صورتی که موارد زیر در دستگاه شما وجود دارد، از ارسال آن به دپارتمان گارانتی جهت دریافت خدمات رایگان خودداری نمایید.

• پایان دوره یک ساله گارانتی
• مفقود، مخدوش و یا ناخوانا بودن برچسب شماره سریال محصول
• عدم تطبیق شماره سریال محصول با بانک شماره سریال های پارس ارتباط
• نصب غیر اصولی محصول و صدمات ناشی از آن
• تعمیر و تغییر محصول توسط افراد یا مراکز غیر مجاز
• هر گونه اثری در محصول مبنی بر باز شدن قاب و محفظه خارجی آن
• صدمات ناشی از نوسانات برق، ضربه فیزیکی و بلایای طبیعی نظیر صاعقه، آتش سوزی، زلزله و …
• سوختن مدار دستگاه به دلیل عدم استفاده صحیح (مواردی نظیر روشن نمودن دستگاه وایرلس بدون آنتن)

توجه به این نکته ضروری است که تشخیص مشمولیت دستگاه در خدمات رایگان گارانتی بر عهده دپارتمان گارانتی و بر مبنای نظرات کارشناسان فنی می باشد. هر گونه تغییر سخت افزاری در محصول یا نصب در شرایط غیر اصولی به راحتی قابل تشخیص خواهد بود؛ لذا از ارسال دستگاه هایی با شرایط فوق جدا خودداری نمایید.

خواهشمند است جهت تسریع فرآیند بررسی دستگاه خود، در صورت ارسال پستی و یا تحویل محصول خود به دپارتمان گارانتی، مورد عیب یا خرابی دستگاه به صورت دقیق ذکر گردد، تا متخصصان فنی ما بتوانند تست های مربوطه را سریعتر انجام داده و نتیجه را به اطلاع شما مشتریان عزیز برسانند.

در صورتی که مایل به استفاده از خدمات تعمیر دپارتمان پارس ارتباط با پرداخت هزینه شخصی هستید، پس از ارسال دستگاه خود و اعلام دقیق مورد خرابی دستگاه، کارشناسان فنی نسبت به تست دستگاه اقدام نموده و پس از برآورد هزینه تعمیر، آن را به شما اطلاع رسانی خواهند نمود که در صورت موافقت شما مشتریان عزیز، فرآیند تعمیر دستگاه آغاز خواهد شد.

پارس ارتباط هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیر یا تعویض محصولاتی که شامل گارانتی این شرکت نباشند، نخواهد داشت.

شرایط و  ضوابط خدمات پس از فروش :

  • محصولات تندا دارای یکسال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی تعمیرات از زمان شروع گارانتی مندرج بر روی برچسب

می باشد .

  • در صورتیکه کالای ارسال شده جهت گارانتی در طول مدت ضمانت از طرف کارخانه سازنده تولید نشده، غیرقابل تعمیر بوده یا در دسترس نباشد، در صورت امکان کالای فوق تعمیر شده و یا با کالای مشابه تعویض میگردد .
  • شرکت آونگ هیچگونه تعهدی نسبت به تنظیمات موجود در دستگاه هاي ارسال شده به اين شركت را ندارد .

( خواهشمند است قبل از ارسال نسبت به ثبت تنظیمات نزد خود اقدام نمایید . )

  • صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد .
  • هرگونه آسيب ديدگي ايجاد شده به دليل بسته بندي نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتي بابت آن ندارد .
  • تعميرات انجام شده بر روي قطعات بدون گارانتي تا يكماه تحت ضمانت خواهد بود .
  • وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش خدمات نمی باشد .

 

 

شرایط ابطال خدمات پس از فروش :

 

  • سپری شدن مدت زمان گارانتی .
  • صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی و وجود هرگونه ضربه، شکستگی، آبدیدگی، حوادث طبيعي، كار در محيط آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت که منجر به زنگ زدگي يا تجمع قطرات آب روي قطعات گردد، همچنين خرابي ناشي از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبي غير اصلي، ‌با تشخيص كارشناسان فني مشمول خدمات و ضمانت نمي باشد .
  • عدم وجود و مخدوش شدن برچسب گارانتی آونگ و یا سریال مندرج بر روی دستگاه .
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد و یا مراکز غیر مجاز .
  • استفاده در شرایط نامناسب محیطی از جمله گرما و رطوبت شدید .
  • استفاده برخلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه .

مشتريان محترم بايد توجه داشته باشند که موارد زير شامل گارانتي دلسا نخواهد شد :

  • باز شدن پلمپ تجهيزات
  • وارد آمدن ضربه فيزيکي به تجهيزات
  • استفاده ناصحيح از تجهيزات
  • مشکلات ناشي از نوسانات برق
  • سرويس و يا تعمير تجهيزات توسط افراد غير مسئول

و هم چنين قطعات جانبي تجهيزات نيز شامل گارانتي دلسا نخواهد شد.

در صورت بروز مشکل فني، مشتريان محترم مي توانند تجهيزات معيوب را به شرکت دلسا ارائه کنند تا اين مشکل بررسي و در صورت امکان مرتفع شود. تجهيزات در بدو ورود به دلسا با متعلقاتش، تحويل واحد فني دلسا خواهد شد. لازم به ذکر است در صورتي که مدت زمان گارانتي تجهيزات نيز به پايان رسيده باشد، همکاران واحد فني دلسا تجهيزات را مورد بررسي فني قرار داده و اگر امکان رفع مشکل فني تجهيزات باشد، نسبت به رفع آن اقدام مي کنند.لازم به ذکر است تجهيزاتي که از فروشندگان متفرقه خريداي مي شوند، شامل گارانتي دلسا نخواهند شد و دلسا از ارائه خدمات پشتيباني فني نيز به اين تجهيزات معذور است. لازم است مشتريان در زمان خريد حتما” از فروشندگان و نمايندگان دلسا اقدام به خريد نمايند که اسامي نمايندگان رسمي دلسا را مي توانيد در صفحه نمايندگان دلسا مشاهده کنيد. هم چنين در زمان خريد تجهيزات از تحت گارانتي بودن تجهيزات توسط دلسا اطمينان حاصل نماييد.

شرایط و مدت زمان گارانتی SEAGATE

شرکت پارس ارتباط افزار به عنوان عضو رسمی برنامه SPP (برنامه شرکای تجاری شرکت Seagate) سهم قابل توجه ای در تامین نیاز بازار ایران در زمینه هارد دیسک های درونی (Internal) با کاربری های کاملا حرفه ای و اختصاصی دارد و به موازات توزیع این کالا، سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش این دسته از هارد های Seagate را بر عهده دارد.

تمامی هارد درایوهایی که از کانال توزیع شرکت پارس ارتباط به فروش برسند، دارای برچسب گارانتی و شماره سریال ثبت شده در سیستم خواهند بود. لذا بدیهی است که هارد درایوهایی که به دپارتمان گارانتی تحویل داده شوند و فاقد این برچسب باشند، به هیچ وجه نمی توانند از خدمات گارانتی پارس ارتباط بهره مند گردند.

مدت زمان گارانتی انواع هارد دیسک های درونی Seagate که توسط پارس ارتباط ارائه می شوند، ۳ سال از زمان خرید محاسبه و منظور می گردد. دریافت خدمات گارانتی نیز مشروط به آزمایش هارد درایو و عیب یابی آن توسط دپارتمان فنی و تایید تطابق عیب هارد درایو با شرایط گارانتی می باشد. با توجه به حساسیت هارد دیسک، بروز صدمه سخت افزاری در آن ممکن است به راحتی رخ دهد و مسلماً این امر نیز موجب از بین رفتن اطلاعات ذخیره شده در آن خواهد شد.

۱- شرکت پارس ارتباط افزار هیچگونه مسئولیتی در خصوص از بین رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی هارددیسک های تحت گارانتی این شرکت ندارد و داده های ذخیره شده بر روی این هاردیسک ها بهیچ عنوان تحت گارانتی نمی باشند.

۲- وجود هر گونه ضربه فیزیکی بر روی هارددیسک به منزله خروج کالا از پوشش گارانتی و خدمات شرکت پارس ارتباط افزار می باشد.

گارانتی تی پی لینک

۳- با توجه به حساسیت و امکان صدمه دیدن هارد دیسک، توجه داشته باشید که بسته بندی هارد دیسک های درونی سیگیت به صورت پیش فرض کارخانه ای ((Original به یکی از دو حالت کیسه های ESD و یا محفظه های صدفی انجام شده باشد.

گارانتی میکروتیک

دپارتمان گارانتی پارس ارتباط جهت ارائه تصویری روشن از وضعیت هارد درایوهای خارج از گارانتی و دیسک های معیوب که تحت شرایط خدمات پس از فروش این شرکت قرار نمی گیرند نمونه های تصویری زیر را به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

۱- ارسال به بخش گارانتی با بسته بندی غیر اصولی و نا صحیح:

• بسته بندی بدون کیسه های ESD یا قاب های صدفی و یا لفاف های حبابی و بدون بسته بندی صحیح

گارانتی سیگیت

• قرار دادن تعداد زیادی هارد درایو بدون محافظت در بسته بندی

گارانتی هایکویژن

۲- درایو های دستکاری شده، تقلبی و …
• دستکاری شده و جعلی

گارانتی کیونپ

• شماره سریال های تکراری

گارانتی TPLINK

• مخدوش شدن بر چسب روی هارد درایو

گارانتی SEAGATE

• بر چسب های دارای اطلاعات نادرست

گارانتی HIKVISION

۳- مدار PCBA نادرست و جابجا شده

۴- عدم تطابق شماره سریال پوشش بالایی و شماره سریال پایه هارد دیسک

گارانتی QNAP

۵- مفقود شدن برچسب پوشش بالایی یا شماره سریال مدار PCBA و پایه هارد

• مفقود شدن برچسب هارد درایو

گارانتی معتبر

• مفقود شدن برچسب مدار PCBA

گارانتی پارس ارتباط

• مفقود شدن شماره سریال پایه هارد درایو

گارانتی هایک ویژن

۶- سوختگی / مفقود شدن پین های اتصال

• سوختگی پین ها

گارانتی سیگیت

• مفقود شدن پین ها

گارانتی کیونپ

۷- سوختگی های نزدیک به اتصال برق ( شعاع ۲ سانتیمتر) / مفقود شدن قطعات مدار PCBA

• سوختن قطعات نزدیک به اتصال برق (در شعاع ۲ سانتیمتری آن)

گارانتی سیگیت

• مفقود شدن قطعات مدار PCBA

گارانتی تی پی لینک

۸- سوختگی شدید مدار PCBA

گارانتی میکروتیک

۹- شکستگی اتصال های مدار PCBA

گارانتی شرکتی پارس

۱۰- فرسودگی جای پیچ هارد دیسک

نمایندگی TPLINK

۱۱- مفقود شدن پیچ های پوشش بالایی هارد

نمایندگی QNAP

توجه: موارد فوق صرفا جهت راهنمایی عمومی مشتریان ارائه شده اند؛ تصمیم گیری قطعی در مورد شامل شدن گارانتی در مورد یک محصول توسط دپارتمان گارانتی و بر مبنای حالت ظاهری و مکانیکی هارد درایو صورت خواهد پذیرفت.