سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

32334000031

کارشناس سوشال مدیا

شرح شغلی کارشناس سوشال مدیا

  • کارشناس سوشال مدیا فردی است که باید با مواردی از جمله نحوه تولید محتوا، استراتژی های شبکه های اجتماعی، طراحی آشنا باشد و از بروزترین مواردی که در حوزه فعالیتش وجود دارد آگاهی داشته باشد و نسبت به تولید محتوا در آن زمینه اقدام کند. تولید محتوا و ارتباط مداوم با افراد باعث جذب مخاطبین و در نتیجه تبدیل آنها به مشتری خواهد شد.

    این فرد بایستی مسئولیت پذیر و پاسخگو، دارای خلاقیت و نوآوری باشد و قدرت تصمیم گیری و حل مسئله نیز از توانمندی های این فرد محسوب می شود.

وظایف و مسئولیت ها

  • آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی و ادیت ویدئو جهت تولید محتوای بصری

  • آشنایی با ابزارهای مدیریت و تحلیل سوشال مدیا

  • توانایی بهبود مستمر سوشال مدیا

  • آشنایی کامل با انواع شبکه های اجتماعی : لینکدین، اینستاگرام، توییتر، تلگرام و…

  • تولید و انتشار محتوای روزانه در شبکه های اجتماعی مانند آپارات، یوتیوب، اینستاگرام
  • مهارت کافی در نوشتن کپشن های اینستاگرام

  • مسلط به اصول هشتگ گذاری و ترند کردن آن

  • ایجاد تقویم انتشار محتوا برای شبکه های اجتماعی

  • آشنایی کامل به الگوریتم های اینستاگرام

  • مدیریت و اجراء تبلیغات اینستاگرام

  • پاسخگویی به مخاطبین در شبکه های اجتماعی

  • مسلط به گزارش گیری و آنالیز کامل صفحات اجتماعی

  • با سابقه سه سال کار مرتبط

  • بازه سنی 25 تا 35 سال

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
×
2 +