شرح شغلی کارشناس سوشال مدیا
کارشناس سوشال مدیا فردی است که باید با مواردی از جمله نحوه تولید محتوا، استراتژی های شبکه های اجتماعی، طراحی آشنا باشد و از بروزترین مواردی که در حوزه فعالیتش وجود دارد آگاهی داشته باشد و نسبت به تولید محتوا در آن زمینه اقدام کند. تولید محتوا و ارتباط مداوم با افراد باعث جذب مخاطبین و در نتیجه تبدیل آنها به مشتری خواهد شد.
این فرد بایستی مسئولیت پذیر و پاسخگو، دارای خلاقیت و نوآوری باشد و قدرت تصمیم گیری و حل مسئله نیز از توانمندی های این فرد محسوب می شود.
وظایف و مسئولیت ها
آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی و ادیت ویدئو جهت تولید محتوای بصری
آشنایی با ابزارهای مدیریت و تحلیل سوشال مدیا
توانایی بهبود مستمر سوشال مدیا
آشنایی کامل با انواع شبکه های اجتماعی : لینکدین، اینستاگرام، توییتر، تلگرام و…
- تولید و انتشار محتوای روزانه در شبکه های اجتماعی مانند آپارات، یوتیوب، اینستاگرام
مهارت کافی در نوشتن کپشن های اینستاگرام
مسلط به اصول هشتگ گذاری و ترند کردن آن
ایجاد تقویم انتشار محتوا برای شبکه های اجتماعی
آشنایی کامل به الگوریتم های اینستاگرام
مدیریت و اجراء تبلیغات اینستاگرام
پاسخگویی به مخاطبین در شبکه های اجتماعی
مسلط به گزارش گیری و آنالیز کامل صفحات اجتماعی
با سابقه سه سال کار مرتبط
بازه سنی 25 تا 35 سال