جهت اصلاح ساعت دستگاه های تلفن گرند استریم از آنجایی که این شرکت کشور ایران را جهت تنظیمات ساعت در لیست خود پشتیبانی نمیکند باید تنظیمات به صورت دستی وارد شود .
از این رو وارد صفحه تنظیمات تلفن گرند استریم شده . برای این منظور آی پی وارد شده بر روی تلفن را از طریق صفحه خود دستگاه در قسمت Status و گزینه Network Status پیدا کرده و با وارد کردن آی پی در مرورگر خود به صفحه لاگین آن وارد شوید
**لازم به ذکر است نام کاربری و کلمه عبور تلفن های گرند استریم سری های GXP16XX به صورت پیش فرض admin است. با ورود به صفحه تنظیمات در منوی Setting به زیر منوی Preferences رفته و با زدن گزینه Date and Time وارد صفحه تنظیمات زمان تلفن خود شوید .
پس از ورود به صفحه تاریخ و زمان در صورت داشتن NTP Server کافیست آدرس آن را در قسمت NTP Server وارد نمایید .
در غیر این صورت تنظیمات زیر را برای دستگاه تلفن خود همانند تصویر انجام دهید .
در قسمت مربوط به تنظیمات منطقه زمانی Time Zone عبارت روبروی را عیناً کپی نموده و جایگذاری نمایید
IRST-3:30IRDT,M3.3.3,M9.3.5
پس از انجام مراحل بالا از طریق گزینه Save And Apply تنظیمات را ذخیره نمیدوه و گوشی تلفن خود را ریبوت کنید
برای این منظور میتوانید از بالای صفحه سمت راست و گزینه ریبوت این کار را انجام دهید.
در زیر میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وبسایت روی گزینه "ثبتنام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبتنام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
روش های ارسال کالا به چه صورتی هست؟
برای ارسال کالا دو روش وجود دارد روش اول پست پیشتاز که هزینه ارسال کالا هنگام تسویه حساب محاسبه و پرداخت می شود روش دوم تیپاکس که هزینه ارسال آن در هنگام تحویل درب منزل پرداخت می شود.
روش ارسال کالا در حالت پیک موتوری چگونه می باشد؟
اگر مشتری ساکن شهر اصفهان باشد گزینه پیک موتوری برای آن فعال می شود و هزینه پس کرایه می باشد (کرایه در مقصد) اما اگر خارج از محدوده اصفهان باشد گزینه های پست و تیپاکس فعال می شوند
چه مدت زمان می برد تا کالا به دست من برسد؟
زمان ارسال به بعد مسافت بستگی دارد البته حالت تیپاکس سریع تر هست اما هزینه آن تقریبا دو برابر بیشتر از پست پیشتاز می باشد.
آیا میتوانم برای فرد دیگری خرید کنم و سفارش به او تحویل داده شود؟
بله امکان پذیر هست فقط در هنگام تسویه حساب تیک گزینه «حمل و نقل به یک آدرس متفاوت» را بزنید و آدرس دلخواهی که میخواهید کالا برای آن ارسال شود را وارد کنید.
چطور میتوانم به فروشگاه شما اعتماد کنم؟
فروشگاه شبکه پرداز دارای نماد ساماندهی، اینماد، و مجوز کشوری کسب و کار مجازی می باشد که می توانید آن ها را در پایین صفحه فروشگاه مشاهده نمائید.
بعد از خرید چگونه می توانم کلیه سفارشاتم رو ببینم؟
بعد از خرید فورا برای شما پیامکی ارسال می شود که شامل وضعیت خرید، نوع کالا و شماره تراکنش می باشد همچنین از منو بالا حساب کاربری-سفارش ها می توانید کلیه سفارشات خود را ملاحظه کنید و از وضعیت آن ها با خبر شوید.
آیا کالاهای موجود در فروشگاه اصلی و برند هستند؟
بله تمامی کالاهایی که از طریق فروشگاه شبکه پرداز ارائه می شود اصل هستند و از مرجع های اصلی دریافت می شوند.
چطور میتوانم کالای معیوب را عودت دهم؟
با مراجعه به مراکز گارانتی (درج شده بر روی کالا) و نظر کارشناسان این امر امکان پذیر می باشد.
میتوانم از سایت شما به صورت عمده و با قیمت همکار خرید کنم؟
بله با شماره های درج شده کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
سفارشات را به چه شهرهایی ارسال میکنید؟
ارسال به به کلیه شهر های ایران امکان پذیر می باشد.
آیا امکان کنسل کردن سفارش ثبت شده وجود دارد؟
در صورتی که قبل ارسال کالا توسط همکاران ما تلفنی اطلاع بدهید، امکان پذیر می باشد.
آیا کالاهای خریداری شده دارای مهلت تست هستند؟
برای کالاهایی که دارای گارانتی می باشند امکان پذیر نمی باشد و اگر کالا معیوب بود باید به دفاتر خدمات گارانتی درج شده روی کالا مراجعه کنید اما برای کالاهای بدون گارانتی امکان پذیر می باشد.