درك خط مشي سازمان و نهايت سعي و تلاش در اجراي آن و تحقق اهداف سازمان
تبادل اطلاعات و ایجاد هماهنگی لازم با مافوق سازمانی در انجام وظایف و دریافت دستور کار مرتبط با وظايف شغلي.
کنترل صحيح و به موقع اسناد و مدارک مالي و اطمینان از صحت و دقت آنها ، مطابقت با دستورالعمل ها ، تشخیص درست مراکز هزینه و نظایر آنها.
دریافت مکاتبات ، ارجاعات ، اسناد ، مدارک مالی و بررسی و اقدام در جهت اجرا با توجه به دستورات ارجاع شده.
جمع آوری به موقع اطلاعات مورد نیاز جهت تهیه و تنظیم گزارشات قانوني و مورد نياز هيات مديره.
نگهداری حسابهای انبار ، انطباق ورودی و خروجی های انبارها با اسناد و مدارک ، قیمت گذاری ورودی و خروجی ها و موجودی انبار.
انجام کنترل های لازم به منظور اطمینان از انطباق موجودی عینی اموال و انبارها با ثبت دفاتر و یا سیستم مکانیزه.
انجام محاسبات مورد نیاز جهت تعیین قیمت سر به سر و تمام شده اجرای پروژه ها و تولیدات.
جمع بندی و تلفیق حسابها در پایان سال مالی و انسداد حسابها و تهیه گزارشات از عملکرد حسابها.
تهیه و تنظیم صورت حسابهای مالی و گزارش های مدیریتی از عملکرد و تلفیق و جمع بندی حسابها در دوره های مالی تعیین شده.
ایجاد بایگانی و آرشیو مناسب جهت حفظ و نگهداری مدارک و اسناد مربوط به حسابداری .
اطمینان از صحت و دقت کلیه اسناد و صورت حسابها و مدارک تنظیم شده حسابداري و انطباق با دستورالعمل ها و آماده سازی جهت امضاء مدیریت.
همكاري در جهت تنظيم تراز نامه و بيلان هاي مالي و تنظيم بودجه ساليانه و انبارگرداني .
کنترل تاریخ سررسید چک ها و اسناد اعتباری و واریز وجوه چک های صادره ، به حساب دریافت چک ها و اسناد اعتباری دریافتی از طرف های قرارداد .
همکاری با حسابرسان در ارائه اطلاعات ، اعداد و ارقام و اسناد و مدارک مورد نیاز .
پیگیری لازم جهت وصول مطالبات شرکت و انجام اقدامات مناسب تا حصول نتیجه .
رعایت مقررات و دستورالعملهای مالی شرکت و قوانین و مقررات عمومی کشور در عملیات مالی و مراقبت بر رعایت آن ها.
شناسایی مستمر نقاط ضعف و عدم انطباق در اجرای فرآیندهای کاری مربوطه و ارائه پيشنهادات سازنده و مشاركت در فعاليتها بمنظور بهبود وضعيت سازمان .
مسئوليت و همكاري در شناسایی و ارزیابی جنبه های زیست محیطی و مخاطرات و ريسكهاي ایمنی و بهداشت شغلی ناشي از فعاليتهاي واحد مربوطه و پاسخگويي در صورت بروز هرگونه مشكلات در این زمینه .
رعایت و اجرای کلیه روشهای اجرایی، دستورالعملها، آئین نامه ها ، قوانین و مقررات اداری/ انضباطی ، HSE ، سیستمهای مدیریتی و … سازمان.
تلاش در جهت صرفه جويي و مصرف بهينه منابع در دسترس و انرژي .
تبعیت از دستورات مقام مافوق در رابطه با وظایف شغلی و تخصصی .
الزامات
خانم / آقا محدود سنی تا 38 سال حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط آشنا با خزانه داری ثبت اسناد حسابداری مغایرت بانکی و ارائه گزارشات مربوطه بایگانی اسناد آشنا با گزارش فصلی آشنا با ارزش ارزش افزوده ثبت ورود خروج کالا ها در سیستم انبار و صدور حواله و رسید انبار ثبت تنخواه و پیگیری تنخواه صدور فاکتور فروش پیگیری واریزی و پرداخت های مشتریان تسلط به استانداردهای حسابداری تسلط به ماهیت و کدینگ حسابها تسلط به آفیس
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در تلگرام بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید و یا جهت تماس با شماره 03132334000 تماس بگیرید
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ میدهیم
2 +
لطفا قبل از شروع مکالمه فرم اطلاعات را تکمیل کنید
×
سوالات متداول
در این قسمت سوالات متداول کاربران جمع آوری شده است تا در صورتی که شما هم همین سوال را دارید پاسخ سوال خود را پیدا کنید
بازگشت
سوالات متداول
در زیر میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وبسایت روی گزینه "ثبتنام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبتنام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
روش های ارسال کالا به چه صورتی هست؟
برای ارسال کالا دو روش وجود دارد روش اول پست پیشتاز که هزینه ارسال کالا هنگام تسویه حساب محاسبه و پرداخت می شود روش دوم تیپاکس که هزینه ارسال آن در هنگام تحویل درب منزل پرداخت می شود.
روش ارسال کالا در حالت پیک موتوری چگونه می باشد؟
اگر مشتری ساکن شهر اصفهان باشد گزینه پیک موتوری برای آن فعال می شود و هزینه پس کرایه می باشد (کرایه در مقصد) اما اگر خارج از محدوده اصفهان باشد گزینه های پست و تیپاکس فعال می شوند
چه مدت زمان می برد تا کالا به دست من برسد؟
زمان ارسال به بعد مسافت بستگی دارد البته حالت تیپاکس سریع تر هست اما هزینه آن تقریبا دو برابر بیشتر از پست پیشتاز می باشد.
آیا میتوانم برای فرد دیگری خرید کنم و سفارش به او تحویل داده شود؟
بله امکان پذیر هست فقط در هنگام تسویه حساب تیک گزینه «حمل و نقل به یک آدرس متفاوت» را بزنید و آدرس دلخواهی که میخواهید کالا برای آن ارسال شود را وارد کنید.
چطور میتوانم به فروشگاه شما اعتماد کنم؟
فروشگاه شبکه پرداز دارای نماد ساماندهی، اینماد، و مجوز کشوری کسب و کار مجازی می باشد که می توانید آن ها را در پایین صفحه فروشگاه مشاهده نمائید.
بعد از خرید چگونه می توانم کلیه سفارشاتم رو ببینم؟
بعد از خرید فورا برای شما پیامکی ارسال می شود که شامل وضعیت خرید، نوع کالا و شماره تراکنش می باشد همچنین از منو بالا حساب کاربری-سفارش ها می توانید کلیه سفارشات خود را ملاحظه کنید و از وضعیت آن ها با خبر شوید.
آیا کالاهای موجود در فروشگاه اصلی و برند هستند؟
بله تمامی کالاهایی که از طریق فروشگاه شبکه پرداز ارائه می شود اصل هستند و از مرجع های اصلی دریافت می شوند.
چطور میتوانم کالای معیوب را عودت دهم؟
با مراجعه به مراکز گارانتی (درج شده بر روی کالا) و نظر کارشناسان این امر امکان پذیر می باشد.
میتوانم از سایت شما به صورت عمده و با قیمت همکار خرید کنم؟
بله با شماره های درج شده کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
سفارشات را به چه شهرهایی ارسال میکنید؟
ارسال به به کلیه شهر های ایران امکان پذیر می باشد.
آیا امکان کنسل کردن سفارش ثبت شده وجود دارد؟
در صورتی که قبل ارسال کالا توسط همکاران ما تلفنی اطلاع بدهید، امکان پذیر می باشد.
آیا کالاهای خریداری شده دارای مهلت تست هستند؟
برای کالاهایی که دارای گارانتی می باشند امکان پذیر نمی باشد و اگر کالا معیوب بود باید به دفاتر خدمات گارانتی درج شده روی کالا مراجعه کنید اما برای کالاهای بدون گارانتی امکان پذیر می باشد.