درك خط مشي سازمان و نهايت سعي و تلاش در اجراي آن و تحقق اهداف سازمان
اجراي كليه وظايف مندرج در مدارك و مستندات شركت
دریافت سفارشات از سوي مشتري و كارفرما و تنظیم قرارداد
رسيدگي به سفارشات دريافت شده از طريق هماهنگي و ارتباط مستمر با واحد بهره برداري
تهيه گزارشات ماهيانه ، فصلي و سالانه فروش
صدور پيش فاكتور و فاكتور فروش
بررسي و شناخت كامل بازار محصولات
ایجاد بازارهای جدید از طرق مختلف
نظارت بر ثبت کلیه سوابق مربوط به فرآیند فروش و بازاریابی
ارزیابی نمایندگان فروش و نظارت بر فعاليت آنها
رسیدگی به شکایات و نظرات مشتری و ثبت سوابق مربوطه
برطرف نمودن هر گونه مغایرت بین خواسته های قرارداد
گزارشات موجودی کالاها جهت تکمیل موجودی
جستجوی مشتریان و همکاران جدید و ایجاد بانک اطلاعاتی و معرفی آنها به واحد بازاریابی
ارائه و تلاش و پيگيري در زمينه اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه و بهبود مستم
تلاش فراوان در جهت رعايت كليه قوانين و مقررات و دستورالعملهاي سيستم ايمني و بهداشت شغلي و محيط زيست .
تلاش و همكاري در شناسايي مخاطرات و عوامل زيان آور محيط كار و جنبه هاي زيست محيطي ناشي از فعاليتها.
تلاش در جهت صرفه جويي و مصرف بهينه منابع در دسترس و انرژي .
اجراي كليه وظايف و دستورات محول شده از طرف مقام ما فوق
الزامات
توانایی در مذاکره و فن بیان و مهارتهای مرتبط روابط عمومی بالا آشنا به تکنیک های فروش و بازاریابی آشنایی با برند محصولات آشنا به مفاهیم تحقیقات بازار آشنایی با روند برگزاری مناقصات و تهیه مستندات مربوطه توانایی آنالیز قیمت، بررسی بازار، ایجاد ارتباط پیوسته با مشتریان شرکت ارائه پرزنت حرفه ای برای مشتری توانایی شناسایی بازار هدف و جذب مشتری داشتن پشتکار و استعداد یادگیری داشتن انگیزه بالا و روحیه کار گروهی تسلط بر نرمافزارهای کاربردی نظیر (Word ,Excel, Power Point) آشنایی جامع به بازار کسب و کار حوزه IT گزارش نویسی و تسلط بر تهیه پیشنهاد فنی و قیمت حداقل ۲ سال سابقه کار تمام وقت در زمینه فروش محدوده ی سنی 25 تا 30 سال
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در تلگرام بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید و یا جهت تماس با شماره 03132334000 تماس بگیرید
در این قسمت سوالات متداول کاربران جمع آوری شده است تا در صورتی که شما هم همین سوال را دارید پاسخ سوال خود را پیدا کنید
بازگشت
سوالات متداول
در زیر میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وبسایت روی گزینه "ثبتنام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبتنام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
روش های ارسال کالا به چه صورتی هست؟
برای ارسال کالا دو روش وجود دارد روش اول پست پیشتاز که هزینه ارسال کالا هنگام تسویه حساب محاسبه و پرداخت می شود روش دوم تیپاکس که هزینه ارسال آن در هنگام تحویل درب منزل پرداخت می شود.
روش ارسال کالا در حالت پیک موتوری چگونه می باشد؟
اگر مشتری ساکن شهر اصفهان باشد گزینه پیک موتوری برای آن فعال می شود و هزینه پس کرایه می باشد (کرایه در مقصد) اما اگر خارج از محدوده اصفهان باشد گزینه های پست و تیپاکس فعال می شوند
چه مدت زمان می برد تا کالا به دست من برسد؟
زمان ارسال به بعد مسافت بستگی دارد البته حالت تیپاکس سریع تر هست اما هزینه آن تقریبا دو برابر بیشتر از پست پیشتاز می باشد.
آیا میتوانم برای فرد دیگری خرید کنم و سفارش به او تحویل داده شود؟
بله امکان پذیر هست فقط در هنگام تسویه حساب تیک گزینه «حمل و نقل به یک آدرس متفاوت» را بزنید و آدرس دلخواهی که میخواهید کالا برای آن ارسال شود را وارد کنید.
چطور میتوانم به فروشگاه شما اعتماد کنم؟
فروشگاه شبکه پرداز دارای نماد ساماندهی، اینماد، و مجوز کشوری کسب و کار مجازی می باشد که می توانید آن ها را در پایین صفحه فروشگاه مشاهده نمائید.
بعد از خرید چگونه می توانم کلیه سفارشاتم رو ببینم؟
بعد از خرید فورا برای شما پیامکی ارسال می شود که شامل وضعیت خرید، نوع کالا و شماره تراکنش می باشد همچنین از منو بالا حساب کاربری-سفارش ها می توانید کلیه سفارشات خود را ملاحظه کنید و از وضعیت آن ها با خبر شوید.
آیا کالاهای موجود در فروشگاه اصلی و برند هستند؟
بله تمامی کالاهایی که از طریق فروشگاه شبکه پرداز ارائه می شود اصل هستند و از مرجع های اصلی دریافت می شوند.
چطور میتوانم کالای معیوب را عودت دهم؟
با مراجعه به مراکز گارانتی (درج شده بر روی کالا) و نظر کارشناسان این امر امکان پذیر می باشد.
میتوانم از سایت شما به صورت عمده و با قیمت همکار خرید کنم؟
بله با شماره های درج شده کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
سفارشات را به چه شهرهایی ارسال میکنید؟
ارسال به به کلیه شهر های ایران امکان پذیر می باشد.
آیا امکان کنسل کردن سفارش ثبت شده وجود دارد؟
در صورتی که قبل ارسال کالا توسط همکاران ما تلفنی اطلاع بدهید، امکان پذیر می باشد.
آیا کالاهای خریداری شده دارای مهلت تست هستند؟
برای کالاهایی که دارای گارانتی می باشند امکان پذیر نمی باشد و اگر کالا معیوب بود باید به دفاتر خدمات گارانتی درج شده روی کالا مراجعه کنید اما برای کالاهای بدون گارانتی امکان پذیر می باشد.